JSTE ZDE: GameSale.sk → FAQ - Platba → Platba bankou, ktorá nie je uvedená v objednávkovom formulári.
Platba bankou, ktorá nie je uvedená v objednávkovom formulári.
?
Moja banka nie je uvedená v objednávkovom formulári. Čo mám urobiť?
Samozrejme, platbu je možné vykonať z akejkoľvek banky a nie iba z tých, ktoré sú uvedené pri rýchlom prevode.
Zvoľte možnosť Off-line platby > Bankový prevod a následne už v platobnej bráne zvoľte banku, ktorú používate.
Následne sa vám zobrazia údaje potrebné pre prevod (VS, číslo účtu a čiastka).
Tieto platby sa spracovávajú počas pracovných dní obvykle behom 1 hodiny v prípade, že sa jedná o rovnakú banku, inak bežne do 48 hodín.
FAQ - Ponuka hier a hry
FAQ - Platba
FAQ - Doručenie
FAQ - Môj účet
FAQ - Reklamácia
- Jedná sa o technický problém, alebo mám kľúč reklamovať?
- Čo robiť v prípade, že mám reklamáciu?
- Jazyková lokalizácia hry nesúvisí s tou, ktorá je uvedená v e-shope.
- Kľúč aktivoval inú hru, ako bola objednaná.
- Čo robiť v prípade, že mám technický problém?
- Ako vytvoriť screenshot?
- Je možné doručený aktivačný kľúč vrátiť?